۱۰ مهر ۱۴۰۰، ۹:۳۸

با صدور پیامی صورت گرفت؛

تسلیت آیت‌الله اختری در پی درگذشت همسر امام موسی صدر

تسلیت آیت‌الله اختری در پی درگذشت همسر امام موسی صدر

رئیس شورای عالی مجمع جهانی اهل بیت (ع) در پیامی درگذشت سرکار خانم پروین خلیلی همسر بزرگوار امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل را تسلیت گفت.

به گزارش خبرنگار مهر، رئیس شورای عالی مجمع جهانی أهل بیت (ع) و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی عاشورا در پیامی درگذشت سرکار خانم پروین خلیلی همسر بزرگوار امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل را تسلیت گفت.

متن پیام آیت الله محمد حسن اختری بدین شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

یا أیتها النفس المطمئنة ارجعی الی ربک راضیة مرضیة و ادخلی فی عبادی و ادخلی جنتی

صدق الله العلی العظیم

با نهایت اندوه و تأسف ارتحال بانوی صبور و پرهیزکار و مقاوم سرکار خانم پروین خلیلی همسر بزرگوار امام موسی صدر بنیانگذار مجلس اعلای اسلامی شیعیان لبنان و جنبش امل موجب تألم شدید و اندوه فراوان شد، آن بانوی نستوه و صبور و مهربان در سالهای دشوار و سخت و پر فراز و نشیب همواره یار و یاور و همراه امام موسی صدر بوده و شریک مجاهدت‌ها و مبارزات فی سبیل الله و خدمت رسانی به مردم مستضعف لبنان و بویژه شیعیان بود.

این بانوی مقاوم و صبور پس از ناپدید شدن همسر بزرگوار و مجاهدش سال‌ها با متانت و بردباری و استقامت بی نظیر خود چشم انتظار رهایی و بازگشت آن رهبر جهادگر بود، و نقش مؤثری در تداوم راه و آرمان بلند شوهرش امام موسی صدر و سربلندی و اقتدار مقاومت اسلامی وموجودیت تشیع و شیعیان داشت.

درگذشت آن بانوی اندیشمند و صبور را خدمت بیت مکرم صدر و بویژه فرزندان عزیز و گرامی آن مرحومه مغفوره خلد آشیان تسلیت و تعزیت عرض نموده، و از درگاه ایزد منان برای بازماندگان محترم صبر جمیل و اجر جزیل و برای آن فقیده سعیده، غفران الهی واسعه وو همجواری

با حضرت زهراءو زینب کبری علیهم‌السلام مسألت می‌نمایم

إنا لله و إنا الیه راجعون

محمد حسن اختری

رئیس شورای عالی مجمع جهانی أهل بیت علیهم السلام

و مدیر عامل بنیاد بین‌المللی عاشورا

کد خبر 5277293

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha